dinsdag 10 augustus 2010

Bruidegom Dinsdag: 'The Gang'

 bruidkinderen (zeg ik nu) doen we niet. Ik heb er niks mee, als ik zelf kinderen zou hebben of mijn broer of M. zijn zus, dan is dat wel een leuke taak voor ze.. Maar, hoe ik er nu over denken, dan wordt het niets met een mini-bruidspaartje :) Ook volwassenen bruidsmeisjes en jongens zien we niet echt zitten.

Wat wel leuk is, om met je vriendengroep (of alle daggasten!) af te spreken om een beetje uniform gekleed te komen. De mannen de zelfde stropdassen bijvoorbeeld.. Al zit je dan wel met het probleem, dat iedereen een pak aan 'moet'. Dezelfde sokken vind ik eigenlijk wel helemaal geweldig!
Denk ook wel dat M. zijn 'gang' het een ontzettend leuk idee vinden! Zeker zoiets 'onopvallends' als sokken!
http://wedding.blogdig.net/


Intimate Weddings
Outstanding Occasions

Wat vinden jullie? Een drescode voor (dag)gasten kan dat?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten