donderdag 5 augustus 2010

Donderdag Bruid: Jurk deel 1

(van de vele delen die ik hierover waarschijnlijk nog wel ga schrijven!)

Op zoek naar stropdassen en andere bruidegom inspiratie vond ik op de website van J.Crew
deze jurk. Ik vond hem fantastisch! Ja vond inderdaad, want:

J.Crew Bow Monde Gown

Toen vriendjelief voorbij liep (ik zou toch echt wat voorzichtiger moeten worden, bijgelovig ben ik niet, maar hij mag de jurk nog niet zien voor de 'grote' dag!) sprak hij de volgende woorden met vol afschuw:

"Met zo'n strik op je jurk, ga ik echt niet met je trouwen"

Slik. Exit alle jurken die ik mooi vind met strikken...
Wat is er mis met strikjes? Oké, de strikjesjurk van Victor en Rolf voor Prinses Mabel was ook niet helemaal mijn smaak. Maar zo'n mooie strik op een strapless jurk; Helemaal mijn smaak. Blijkbaar niet van van lover M.

1 opmerking:

  1. Volgens mij zouden de meeste kerels dat wel van deze jurk zeggen. :)

    Mijn vent had ook een erg uitgesproken mening over jurken. Zo houdt hij helemaal niet van bloemen op een jurk, en heeft hij me meerdere keren gezegd hoe hij een korte jurk die van onder wat vol was he-le-maal niet mooi vond. Nou had ik een korte jurk met een behoorlijk volle rok die VOL zat met bloemen. En dit vond hij wel leuk.

    Ik zou je niet al te druk maken over of je vent je jurk wel mooi zal vinden. Als jij de jurk mooi vindt, deze bij je past en je mooi staat... dan zal hij je uiteindelijk vast wel erg mooi vinden in je jurk!! :)

    BeantwoordenVerwijderen