woensdag 4 augustus 2010

DHZ Woensdag: "Centerpieces"

Hoe de zogenaamde centerpieces worden genoemd in het Nederlands; geen flauw benul.
Maar dit is weer zo'n leuk Amerikaans idee, waarvan ik niet eens weet of het wel 'gebruikelijk' is hier in Nederland. We willen waarschijnlijk een feest geven (met band!) in de disco (zo heet dat geloof ik momenteel niet meer.. Wordt ik zo oud?) waar wij elkaar hebben ontmoet.
En of het dan de bedoeling is dat ik zelf de boel wat mag opfleuren? Ik betwijfel het..
Maar tja; je bent bridezilla of niet, zelfs over een lullig 'stukje' op tafel, heb ik graag inspraak.

Natural Home Magazine


Intimate Weddings

Dat wordt dus wordt het zolder van mijn ouders op z'n kop zetten, kringloopwinkels aflopen en op marktplaats speuren naar leuke vintage vaasjes.

Een paar bossen mooie pioenrozen of een paar mooie hyiacinten zijn op de markt zo gehaald en waarschijnlijk kost het maar een fractie, van als ik daarvoor de bloemist moet inschakelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten