woensdag 15 september 2010

DHZ Woensdag: Persoonlijke Uitnodigingen.

Vroeger stond er bij mijn basisschool een papiercontainer.. we vonden de meest fantastische dingen;
Oude boeken, kleurplaten (ik was 10!), oude behangrollen en het mooiste; kaartenboeken.
Boeken vol met geboortekaarten, kaarten voor jubileums en natuurlijk trouwkaarten. Die vond ik, toen al trouwlustig, natuurlijk het mooist. Kaarten met duiven, bruidjes en glittertjes waren veruit het populairst.
Nou was dat in de jaren '80 en is mijn smaak wel ietsiepietsie verbeterd..

Ik weet niet hoe de kaarten in de boeken er tegenwoordig uit zien, maar een eigen ontwerp lijkt me op dit moment nog wel het leukst.

Op een trouwforum (en later op haar weblog) kwam ik deze mooie kaart tegen.
Heel persoonlijk met die woorden en een leuke stoere foto van de bride en groom-to-be.
(Ik ben niet echt gecharmeerd van foto's met een 'dromerig randje' (bij voorkeur in sepia)..)


Susan (Blog van een kunstacdemie-studente en pasgetrouwd)


Kijk nou hoe lief hij naar haar kijkt. *smelt*. En net als een goed boekverslag in de brugklas; beter goed gejat dan slecht bedacht: Maak een mooie foto en bedenk toepasselijke woorden. Enorm leuk en persoonlijker krijg je het niet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten