vrijdag 30 juli 2010

Inspiratie Vrijdag: Sibo Design, Hippe bruidsaccesoires

Om mijn blog een beetje gestructureerd te laten verlopen (Oké.. Ik en gestructureerd gaat eigenlijk niet samen. Je zou mijn bureau op mijn werk eens moeten zien, maar goed.) heeft elke werkdag dat ik iets plaats een vast 'thema'. Op de vrijdag is dat Inspiratie Vrijdag geworden. Eigenlijk gewoon alles wat mij opvalt en leuk is, want niet in de thema's van de andere dagen valt.

Via een trouwforum zag ik een bruid met het perfecte kapsel.
Kijk naar de manier waarop de sluier in het haar is verwerkt. En die bloem!



The best part? Ze maakt ze zelf!
Op haar website staan de meest te gekke dingen. Niet alleen bloemen voor in je haar maar ook polscorsages, sieraden en je kan het zelfs laten 'customizen'.

Ik ben fan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten