woensdag 10 februari 2010

Details, details, details

Naast het feit dat er een klein control-freakje in mij zit, ben ik dol op details.
Kleurenschema's, bloemen, taart overal heb ik ideeën voor. In het kwadraat.

Door de verschillende websites die ik volg, kwam ik erachter dat de Amerikaanse manier van trouwen eigenlijk veel beter bij mijn planningsdrift past.
Hier in Nederland worden langzamerhand wel wat Amerikaanse dingen toegevoegd, maar nog niet zo als ik dat graag zou zien.
Behalve de -belachelijke- volwassen bruidsmeisjes, zou ik zo op het vliegtuig stappen en mijn bruifolft in het Central Park in NY willen vieren.

Neem nou de fotografie. Ik kan in één googlebeurt zo 5 Amerikaanse fotografen opnoemen die ik graag op mijn bruiloft wil hebben. Naast de stijl, vind ik ook het fenomeen Engagement Pictures, prachtig! Je leert de fotograaf alvast een beetje kennen, je kan vast 'oefenen' om op de dag zelf wel een beetje beslagen ten ijs te komen en je hebt prachtige foto's voor Save-the-Dates of de uitnodigingen.
Dat is hier in Nederland wel een beetje not-done.
Daarnaast spreekt de stijl van de fotografen die je hier veelal ziet, mij niet echt aan.

Kort samengevat: Ik heb nog heel wat uitdagingen, om de bruiloft naar mijn zin te krijgen.

Ben ik nu al een bridezilla?

1 opmerking:

  1. Ik zag je linkje staan naar onze website, monetmine : ) Voel me denk ik wel een beetje vereerd nu ;) Engagementshoots doen we ook al inmiddels,.. die komen medio dit jaar online te staan...

    Succes iig met je voorbereidingen!

    Hermine Lipke

    (www.monetmine.nl)

    BeantwoordenVerwijderen